♥story me♥

pastel*.゜


Entry About Shout Friends Follow D'Board


  • Sometimes i can be a good friend ,sometimes i cant. But believe me ,i do love you FRIENDS :)


owner

Contact Me

credits
09:04 | 0 Bow(s)

assalamualaikum, hai korang mesti rindu nak dengar aku beletiaq kan ? rindu korang yang selalu dengar aku beletiaq nih kan ? lama gilaaa aku menghilang hampir bertahun2. Mesti nak tau life aku macam mana now ? tak pernah pun berubah walaupun seditik still setia menyanyangi someone like you hahahah hmm tapi biarlah menjadi rahsia. Aku dah ada life baru dan dia pun ada life dia jugak kami hanya kawan saja yaa betul dia betul fruit heart tapi now tak lagi tapi aku masih cinta hahaha maafkan aku tak boleh move lagi. Aku selalu berdoa untuk dia, semoga berjumpa dengan orang lebih layak menyanyangi lebih pada aku mencintia dia. Mybe aku sudah lambat untuk memperbetulkan keadaan air dah keruh now aku berdiam diri sebab aku tak nak dia nampak aku still ada blahhhhhhh. Kesilapan aku paling besar yang pernah aku lakukan, aku tau yang dia dah memaafkan tapi aku tak boleh lupa rasa macam patah balik waktu tuh nak perbetulkan silap tu tapi aku hanya manusia yang kerdil.Walaupun memaafkan aku tapi aku tau yang di still tak boleh nak lupa apa yang aku buat tuh kan ? Seandainyaa kesilapan tuh boleh di tukarkan dengan nyawa akan aku gadaikan nyawa aku, aku akan lakukkan untuk dia hidup bahagia. Tapi aku tak boleh buat semua tuh, Jika kehadiran aku sebagai kawan membuatkan dia rimas dan kesian tengok aku, mintak maaf lagi , aku tau aku nih manja pelik bila dengan dia , selalu jaa merajuk dan selalu mintak bukan2. Tiga perkara tuh ada sebab dia tersendiri tau sini aku jelas kan satu per satu dengan lebih jelas ya, Number satu manja tuh separuh daripada diri aku, aku harap dia fahamlah number dua selalu merajuk sebenarnya aku jarang nak merajuk dulu dengan dia , tapi now selalu sangat sebab aku perhatian dengan cara tuh aku boleh buat dia nak pujuk nak kata macam dekat aku hahahahah lastly bukan mintak macam hadiah ka apa2 aku suruh dia ikut jaa pa yang aku nak buat tuh selalunyaa aku buat suprise yang tak berapa nak jadi tuh hahahha dan dengar cakap aku waktu event aku buat jaa , mesti lahh dia rimas lahh kena ikut cakap perempuan macam aku banyak songehh tak buat aku tarik mukaa hahahha. Sorry tau saya dah banyak menyusahkan awak tapi saya nak awak happy saja kalau dengan cara buat awak happy tuh menyusah and waste your time, dont follow it ok ? Buat semua tuh nak bagi happy sebab dulu i selalu bagi you sedih pikirkan i. Now i nak you selalu happy walaupun kita sekadar kawan.

0 Comments:


Post a Comment